środa, 11 lipca 2012

The Challenge, times two!

Nie ma co ukrywać, zainspirował mnie film "Julie i Julia", film na podstawie prawdziwej historii.

























The Challenge 1

Już jakiś czas temu kupiłam książkę, ale nie miałam czasu nawet jej przejrzeć! Kiedy w końcu znalazłam chwilę, żeby rzeczywiście ją poczytać, odkryłam wiele ciekawych przepisów. Postanowiłam je systematycznie realizować; co prawda z pominięciem tych, które mi się nie podobają (np. wyjątkowo! nie lubię grzybów) i tych, do których składniki są niedostępne w Polsce. W książce jest ok. 200 przepisów ułożonych wg. techniki gotowania i kategorii przystawka, dania lekkie, danie główne, deser. Jak widać już nawet niektóre 'oflagowałam'! :)

















































The Challlenge 2

Jestem czekoladocholiczką, zadeklarowaną, od lat! Chociaż, pewnie ku zaskoczeniu większości, gdybym miała wybrać tylko jeden rodzaj czekolady, byłaby to gorzka czekolada z orzechami laskowymi lub jakimiś owocami albo w ogóle gorzka; jeśli byłyby to dwa rodzaje, to druga byłaby biała z wanilią, np. z linii Organic Wedla, która niestety nie jest już produkowana! :(.
Mimo mojego niechętnego stosunku do Nigelli Lawson, a w zasadzie do jej kuchni; sama Nigella wydaje się być sympatyczna, to właśnie ona, a konkretnie jej przepisy były inspiracją do tego eventu blogowego.
























Bloggerzy i blogerki nadesłali ok. 60 przepisów! Zobaczymy co uda się z nimi zrobić... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.